Vrienden UOV

Word Vriend(in) van de UOV!

Geniet u van onze concerten, en draagt u onze vereniging een warm hart toe? Word dan Vriend(in) van de UOV! Met uw financiële bijdrage steunt u onze vereniging en dat kunnen we goed gebruiken. Als Vriend(in) van de UOV doneert u een bedrag naar keuze. Alle giften zijn zeer welkom. Doneert u € 25,-of meer per jaar, dan geniet u van de volgende extra voordelen:
- voorrang bij het reserveren van de beste plaatsen voor onze concerten (2 voor elke € 25,- donatie); ruim voor het concert word u daarover geïnformeerd;
- een gratis programmaboekje per concert dat u vooraf krijgt thuisgestuurd;
- tweemaal per jaar, voorafgaand aan het concert, ontvangt u de speciale Vrienden Nieuwsbrief met achtergrondinformatie over het komende concert;
- (indien mogelijk) de gelegenheid tot het bijwonen van een koorrepetitie speciaal voor de vrienden;
- en bij het concert hoeft u niet in de rij te staan maar loopt u gewoon door naar de speciale Vrienden gastheer/gastvrouw die uw ticket scant en u naar uw plaats geleidt.
Aanmelden gaat eenvoudig: stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. waarin u naam, adres, woonplaats en het donatiebedrag vermeldt. De bijdrage kan vervolgens overgemaakt worden naar bankrekeningnummer NL72 INGB 0002 4010 26 t.n.v. de UOV te Utrecht.
We heten u graag van harte welkom!